Matte prov-.- häääärlig start efter lov...


Tjosan hoppzan;)
imorn matte prov alltså...(och engelska):O
de kmr nog gå rätt bra (får man hoppas!);)
men nu ska vi int prata mer om de tkr ja så jag kan ju berätta om min små "ap funderingar"(haha!)
men först ska jag bara säga att jag kan rekomendera mario cart wii;);););):D
albin har köppt de och de e sjukt kuligt;)
Men nu kmr "AMANDAS APA FUNDERINGAR"

jo alla (dom flesta) vet att innan människor kom så fanns var ju människor typ apor:P
och dom hade ju hår över hela kroppen typ men sen så tänkte jag lixom att vi människor har kan ju få otroligt långt hår på huvudet, men kunde apor oxå få de? för dom hade ju inte en ap frisör som klippte som i olikaa frisyrer direkt;) och man har ju inte heller sett en långhårig apa;):P så de e de lixom min helknäppa fundering handlar om:P
och sen om de handlar om "förendringar i naturen" så isåfall om typ åttifemmtioelvamiljonermiljarders år så kanske människan blir helt flintis med inge hår alls och sen är dom inte har något  hår att ta bort så kanske dom börjar ta bot onödiga saker ist som typ lillfingrarna och ett näshål elr va man kallar de:P:PP:P
Heheheh jaa de va mina funderingar de;)

?????
????
Hahaha jaa ni får väll kommentera;);)
detta kanske inte var en av dom alvarligaste tankarna jag har haft;););)

hare tööööööööppéééén//Amanda;)


Kommentarer
Postat av: astruid

Fast det är nogbre att ha lillfingrar och två näshål ;)

2010-01-19 @ 16:59:18
Postat av: aaaaagnes

hahahhahaha kuliga tankar, minst sagt.. :P

2010-01-19 @ 17:17:23
URL: http://rutiigt.devote.se
Postat av: Runa Rullgardina Neely

man kan väll inte ta bort ett näshål? Det är ju redan ett hål där :P :S

hmmmmm.... okki

2010-01-19 @ 17:46:12
URL: http://runatuna.blogg.se/
Postat av: isa

hahah, gnuttan mysko apabild där? ;)

2010-01-22 @ 12:00:39
URL: http://isamarias.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0