snöstorm i ume!!

Hejsan:D
Äntligen inne säger jag bara!:O
Det är sjukt kallt höll jag på att skriva men de är int så sant bara -3 men de blåser nå så in i H-vete!
Mina fötter och ben höll på att försvinna på väg hem, elr nu ska jag inte ljuga, HELA JAG höll på att blåsa iväg!
Jag och hanna blev tvungna att leda cyklarna hela vägen hem för de har ju snöat jätte mkt.
Idag fick vi se en film om jävulen/satan på SOn ja fick lära mig att jävulen tydligen kunde "ta över" andras kroppar så var försiktig!, man vet aldrig var jävulen lurar;)
Näe ush de är läskigt att tänka så:O;)
hehe:P
Men nu tror jag att jag ska hitta på något;)
hejdå ha det toppen:)
//Amanda

Kommentarer
Postat av: aaaaagnes

Gulliga? Til och med alfred?;O:P

2010-01-28 @ 20:08:57
URL: http://rutiigt.devote.se
Postat av: Mikaela

Tack desamma din blogg är också fin :) <3

2010-01-28 @ 20:35:40
URL: http://hemliigast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0