jag är inte den typen


Tjena snyggingar, igår var jag hos tandläkaren och tandställning kom på tal. Dom föreslog det, men jag är tvensam, jag har däremot fritt val, jag har två veckor på mig att bestämma hur jag ska ha det. Och jag har INGEN aning nu. Det är som att välja mellan två chokadbitar och man vill ha båda lika mycket. Med andra ord, jobbit läge!
Men nu på tal om något helt annat. Ni ser säkert bilden? Med den snygga skinnjackan? Jag är nämnligen med i en tävling och tävlar om att vinna det på Isas blogg, jag är intresserad och om man la in ett inlägg om det på sin blogg fick man extra stor chans att vinna, så varför inte lixom?

Kommentarer
Postat av: Frida

Åh så söt blogg du har!

Är en ny läsare så undrar, i vilket program redigerar du dina bilder när du redigerar dem? Älskar din typ av bilder!

Kolla gärna in min och min kompis nya blogg !

KRAM

2011-04-07 @ 12:36:46
URL: http://klaraofridas.blogg.se/
Postat av: amanda grönlund

tyvärr blev du inte veckans blogg:)

Men fortsätt som du gör.

och nu har du större chans att bli Lördagens blogg.

håll utkik efter ett inlägg som heter: Lördagens blogg.

Där du kan anmäla dig! fortsätt som du gör!

2011-04-08 @ 07:44:27
URL: http://sweetlifestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0