Kalle anka satt på en planka...

Idag började jag med att cykla upp till tandläkarn, vilket var otroligt jobbigt eftersom att jag cyklade allt vad jag hade uppför svingen. Så när jag kom till tandisen så var jag sjukt andfådd.
I alla fall så är det bestämt nu att jag ska få tandställning. Även fast jag inte kommer gilla tiden med tandställning så förhoppningsvis blir det ju ett riktigt fint resultat!
-
Efter tandis så cyklade jag och Agnes till Myrorna, vilket inte var det enklaste eftersom att det i princip var storm och vi fick motvind. När i äntligen var framme så plockade vi till oss allt möjligt, dock fick vi bara med oss 3 plagg hem. Jag hittade denna charmiga T-shirt och ett par röda skor och Agnes fick med sig en sommar/vår jacka. Mina röda skor gick tyvärr sönder när jag skulle knyta dom hemma hos runa... kvalitén på topp? nja. Men dom var ändå riktigt snygga, eftersom att hela skon var röd. (Vi tog oss en lunch på frasses också)
-
Efter det så åkte vi till Runa och Cajsa (efter att vi hade chillat hemma lite) Fast jag var tvungen att åka på en gång nästan. Och jag höll på att missa bussen, fast jag var så snabb så att jag hann!
Det var hela min roliga dag, hoppas ni har haft det lika bra! PÖSS

Kommentarer
Postat av: agnes

fin chey, härlig dag och långt inlägg där! kul att du fick med frasses tjejen!

2011-04-18 @ 22:46:53
URL: http://pierre.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0