...han leder kärringar över övergångsställen...

MAJBRASAN 2011!

Vi coola tjejer beger oss till majbrasan på Campus och ser fram emot en härlig kväll!
(jag är inte med på så många bilder för att jag tog kort...)


Lite färdkost behöver såklart! Även fast man bor granne med stället man ska till.

Efter någon kvart kom studentkören och sjöng vackert "...första maaaj välkommen... "

Sedan tändes den fantastisk värmande elden. Om det inte vore för den skulle jag nog frusit till en ismankvinna.

Elden gjorde coola moln som såg ut som ett atombomb nedslag i luften.

Sedan så började alla titta upp istället för på brasan. Det var en flygande man som kom ner för att säga hej!

Agnes och jag köpte sockervadd av en cool gubbe som såg ut som en sockervadd själv.


Det var en riktigt generös sockervadds-gubbe för sockervadden var inte liten!

Cajsa tyckte att det såg ut som marge i simpsons hår.

Agnes och cajsa blev genast inspererade av sockervadds-gubben, som ni ser.

När vi hade ätit upp all sockervadd (förutom det som cajsa tappade på marken...) så blev våra tungor förgiftade och helt rosa!

C & A fick en lite feeling och började dansa tryckare till den fina låten som ekade över campus.

Här ser ni två riktigt glada, kalla, nöjda och lite trötta tjejer.

Måste påminna att Clara joinade oss också men det fanns inga bilder på henne.
Hoppas ni hade lite mysig valborg som jag! PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0