youre burned beatch!

Har haft en otroligt rolig dag! Fast jag tror inte jag ska berätta om den för det kan lätt spåra ut och det blir ett inlägg på typ 10 sidor. Jag kan sammanfatta den som Trevlig, blöt och kall. Vi gick runt och tittade på kostymer som andra hade och kom fram till att pacman var klart bäst! En kille kom till oss och ville vara med på bild för att han hade superman kalsonger. Jag misstänker att han var lite lätt påverkad. Jag var jag brännare vilket kanske var jäkligt tur för mina kast är så fjuttiga så, skulle inte vara till någon hjälp lixom. När vi kom hem så tog jag och runa lite oboj och chakladboll eftersom att vi var iskalla efter regnet. Och justa! Vi förlorade varje marsch. Men nästa år! Då ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0