16. DETTA GÖR JAG PÅ HELGERNA

Jaaaag är men kompisar, skrattar mycket, äter godis och sover ut och försöker ta igen all sömn jag inte fått under veckan. Jag borde sova mer under veckan och göra mer läxor under helgen men det funkar inte. Fast jag får nog börja plugga på helgerna, blir sjukt mycket annars.
Förlååt för sjukligt tråkiga inlägg, imorgon (eller i övermorgon) så ska jag lägga in lite bilder på mina fina, sjukt spralliga kusiner och berätta vad vi hittar på för något.
Idag när vi skulle hämta jonathan på dagis så kom det fram en fröken och sa "Men du måste vara den kända Amanda, Jonathan har pratar så mycket om att hans bästakompis är och hälsar på!"
Hur kan man låta bli att säga NAAAAAW?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0