3. DINA KOMPISAR

Mina kompisar. Svårt. Jag har många kompisar, eller jag ser iallafall på dem som kompisar och jag älskar dom alla. Men jag måste väll ändå säga att jag har tre stycken som jag skulle känna mig tom utan.
Agnes. Runa. Cajsa.
Agnes har jag kännt i nästan hela mitt liv och henne känner jag mig tryggast med. Hon vet allt om mig, även fast det inte är så mycket att veta. Vet inte riktigt vad jag skulle göra utan henne eftersom att hon alltid har funnits där. Agnes spelar fotboll och dansar har lätt för att lära sig saker, musikalisk är hon också.
Runa saknar jag så in i h-vete. Vi pratar väldigt mycket och jag berättar alltis mycket till henne. När vi var små så gillade vi inte varann för att båda var bästisar med Agnes och man kan ju inte vara tre?!. Iallafall inte då. Runa spelar fiol, friidrottar och dansar och hon är grym på att baka.
Cajsa har jag endast känt i tre år men älskar henne ändå. Henne har jag roligt med. Även fast hon säger att jag är jobbig, fast jag vet att hon tycker att det är lite roligt ändå. Cajsa dansar och har riktigt bara klädstil.
Men bara för att jag bara nämnt tre så betyder inte det att dom är de ända som betyder något! Nejnej. Vi får ju inte glömma Majsan, Hanna, Anton, Sofie, Sandra, Selina, Isabelle, hela konfan/centalen, klassen, konståkningen u name it.

Kommentarer
Postat av: agnes

ÅÅÅÅÅÅH JAG ÄLSKAR LÅNGA INLÄGG. perfecto

2011-11-07 @ 19:07:27
URL: http://pierre.devote.se
Postat av: cajsa

GOSIGOS<3<3<3<3<3<3

jobbig? om du syftar på det jag tror du syftar på så lite men du är ändå bra bättre bäst! PUSSINUTTI!!

2011-11-07 @ 20:22:41
URL: http://cajsagider.blogg.se/
Postat av: Karin

Du är en så himla snygg tjej! Jag skulle vilja se mer bilder på dej, det är ju din blogg! Älskar den, din kreativa sida och din stil, din blogg!

2011-11-07 @ 22:45:15
Postat av: Runa

Här ska man ju skriva : naaaaaaaaaaaaaaaw!!



och det är precis det jag ska göra:



naaaaaaaaaaaaaw! Saknar dig med!!! Och när jag kommer hem ska jag baka starbucks cakepops till dig:)

2011-11-09 @ 00:16:46
URL: http://runatuna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0