Om 6 veckor och 6 dagar...

...är jag med min älskade släkt, sitter bekvämt i soffan och väntar på att tomten ska komma. Hur najs?? Inte najs alls må jag säga, ingen jäkla snö har ju kommit! Då är det ingen idé att längta efter jul... Hade inte alls tänkt på att det var jul snart förräns igår, då min fina mamma hade köppt årets julkalender till mig! Sweheet, älskar julkalendern, även om den är dålig ibland. Lixom själva känslan av att sitta och titta är sjuukt mysig.
-
Jag skulle gära skriva lite mer juligt men jag måste tyvärr duscha och planera veckan så jag måste säga hej. so... i guess this is good bye... BUHUU

Kommentarer
Postat av: Clara

i vilket program ritar du?:)

2011-11-16 @ 20:27:25
URL: http://claramec.devote.se
Postat av: AH nostalgi!

2011-11-16 @ 20:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0