haha varför gör jag ens det här

Videoblogg, jajamen! Kändes som något jag kanske ändå ville göra när jag tog av tandställningen, känns just nu som något jag ändå inte vill göra. Men nu är den redigerad och allt så det får vara!
Jag biter tydligen tungan när jag ler nu också.
Är ändå välidgt nöjd men jag hade typ lite hybris när jag spelade in så nu i efterhand tycker jag inte det är så stor skillnad faktiskt. MEN kul att kunna le utan att tänderna ser gråa ut!! PUSS på er nu ska jag lägga mig
 
 

Kommentarer
Postat av: selina

Åh så fiiiin du blev! fast du var ruggigt snygg innan oxå

2013-12-10 @ 08:34:20
Postat av: Sandra

Blev ju skitbra!! Vad använder du för eyeliner btw?:D

2013-12-10 @ 12:06:16
URL: http://flaaash.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0