Sammanfattning av året 2013 (del 2)

Har tänkte göra en sammanfattning på året i tre delar. Första är lite längre ner om du vill läsa/se! ba att skrolla!!
 
I Juni började folk åka iväg och starta tjuv-starta sommaren, men vi andra var hemma och njöt av att sommaren ändligen hade kommit. Om jag minns rätt så var det dessa två veckor som det var jättevarmt och sen PANG försvann det? Härligt vare iallafall just i slutet av skolan.
 
Sen åkte jag också iväg med familjen till Frankrike på en mycket liten bil-luff i två veckor. Det var helt perekt och så himla skönt. Var med om massa saker och fick se massa nytt, var konstant glad.
Sen chillade jag lite på stranden. ganska nöjd med min pose faktiskt.
Var lite ledsen att komma hem för jag ville vara kvar, men nästan på en gång så åkte vi för att se Håkan som såklart tog bort all längtan till Frankrike. Världens bästa <3
 
Packade väskan för att åka ner till släkten i Örebro och Uppsala och hälsa på.
 
Hyrde universitets-stugan uti norrmjöle i en vecka som var väldigt trevligt. Bode ju granne med Agge så vi hänge mycket  och folk kom och hälsade på och vi grillade massor!
 
 
Hängde på tak och fick träffa amerikaner som tyckte att jag hade pipig röst... Men de var trevliga ändå.
 
Va me Snälli och träffade en kvinna med otroligt stark tro. VI planerade överraskningsfest till aggan och levvan som blev jättetrevligt och kul!!
 
Åkte sen iväg till norrbyskär för att vara ledare på Konfaläger. Tror faktiskt att detta är det som jag kommer komma ihåg mest under det här året, iallafall det som förändrade mig mest i mina tankesätt och så. Himla fin upplevelse med många fina människor.
Sammadag konfan slutade åkte jag till Frankrike.. igen? Japp, men till Taizé denna gång. Lol ja jag måste säga samma sak igen. Himla fin upplevelse med många fina människor. Om ni har tillfälle att åka hit, gör det!!
 
 
Är mest av allt nöjd med sommaren det här året, kunde inte ha önskat för något bättre. Så himla många saker som jag gjorde för första gången och utan att låta allt för töntig så tror jag att jag växte upp lite under sommaren eftersom att jag fick göra saker ensam som jag aldrig gjort förut. 
 
to be continued!!

Kommentarer
Postat av: agnes

Å va fina bilder nu blev jag happy again

2013-12-25 @ 13:50:37
URL: http://tjenamorsan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0