Sammanfattning av året 2013 (del 3)

Skolan började och vi fick nya lektioner vilket jag tackar för, har nu media och form vilket känns asnajsss. 
 
Började bli organiserad och skrev in allt jag hade att se fram emot, det va/är mycket!Var trött hela tiden och kunde sova hur länge som helst. Varför pratar jag ens som om att det skulle gått över, lol det har det iallafall inte.
 
Sen så fyllde jag år! YEY agresiv levi, men det är ok.
Sen åkte vi till stockholm igen!! omg.. treje gången för iår? Cray. 
Jag och Runa gick och såg den bästa konserten någonsin av ingen mindre än Macklemore som var så jävla sjuktbra! Om jag var en sån som använde ordet dope skulle jag göra det nu, men det är jag inte so I will not.Den coola mannen jag tar en selfie med är alltså han som sjunger i thift shop, omg och jag och Runa var inte ens jätte fangirliga när vi träffade han! DUKTIGT! Förutom konserten hade vi också en jättenajs långhelg i stockholm med brudarna å Robin.
 
 
Hehe ja resten vet man ju för det hände ganska nyss men jag kan köra på ändå:
 
Såg fantastiskt duktiga Oskar, även fast det var lite konstig stämning i publiken. 
Den 4 December fick jag äntligen ta av min tandställning och lilla-jul firades!
Och knappt en månad efter Oskar får jag se världens finaste och bästa håkan!
 
 
Sista delen kommer på nyår kompisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0