Sammanfattning av året 2013

Nu när det börjar närma sig nyår och så har jag tänkt på hur det här året har varit egentligen. Har mest bara gjort saker utan att tänka så mycket. Skönt, men vissa saker vill jag komma ihåg så det kan vara kul att komma ihåg vad som faktiskt har hänt. Tänkte göra en sammanfattning från årets början, mest för min skull, hehe, men det kan säkert vara lite kul att se!
Julafton och nyår firade jag hemma, var med Agge och åkte bla skrana. Nyår firade jag hemma hos familjen Nordin med gomat och sen nyårstimmarna firades hemma hos Mika. Det var kul, fick nya vänner som jag inte kände så bra då men som jag är så himla glad att jag känner nu!
 
Skolan började och vi åkte på friluftsdag med snowboard och skidor och var taggade! Jag jagade plastpåsar som flög iväg och vi hade det bra.
 
Jag och tre bejbs åkte till stockholm för att få fly lite från verkligheten i Umeå. Vi chillade mest och bara njöt av att inte vara hemma.
 
Tror jag var lite less under första tiden av året och lite sugen på förändring så jag klippte av håret. Inget jag ångrar faktiskt! Men nu står jag i valet och kvalet om jag ska klippa igen eller låta det växa ut...
 
Sen återgick livet till normalt och jag nöjde mig och facinerades istället över att alla ägg jag kläckte en vecka hade tvillingäggula.
 
Åt frukostar med Agge på fredagsmorgonar.
 
Slutet av mars var det Is-show och mina fina åkare var cupcakes<3 
 
I april åkte jag så himla efterlängtat till fjällen, Tärnaby.
 
Kom hem och vardagslyxade med lunch på stan.
 
 
Åkte till stockholm igen, men den här gången hade i en plan minsann. Vi såg självaste Bieber. Säga vad man vill om han men det var en riktigt rolig konsert att ha sett! 
 
Det började bli varmt i maj vilket resulterade med  kvällar ute med sten-människor longboards och gosaker.
 
Vi började också att samla in pengar för att åka till Taizé till sommaren genom att sälja burgare.

Del två kommer dan efter doppardan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0