Dag 2




Förstår verkligen varför kawaii är det ord som är mest reklamerat och typ det ända jag kunde på japanska för nästan över allt jag tittar här så är det ordet typ det  som passar in bäst. Idag var vi på Pokémon center och även då jag aldrig i någon ålder förstått tjusningen med något annat kortspel än de klassiska blev jag helt nostalgisk och älskade alla plrylar, de hade lixom Pokémon-pasta, ja menar Wow. Idag har vi annars ätit god mat, traskat runt, svettats, och haft det riktigt jäkla bra. Vi fick också tag på en sightseeing-buss och även fast den informationen vi fick från hörlurarna var främst hiss-musik var det asnajs  att se allt. Bästa idag var när vi trängdes på tunnelbanan som man tänker att man gör här, ny erfarenhet i got to say! morgon bär det av till Kyoto, det blir kul!!! Puss hej och godnatt!

Kommentarer
Postat av: johanna

ÅH SÅ HÄFTIGT! blir alldeles till mig, hoppas ni hare braa!

2014-07-22 @ 19:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0