Dag 5 å 6





Bild från frukosten på förra hotellet, skulle ljuga om jag sa att jag älskade maten men så cool upplevelse!! Vi åkte tillbaka till Tokyo och gick runt lite i stan, dock fattade vi aldrig var affärerna var men mycket mat hade dem över allt iallafall, och inte tackar man nej till det inte! Idag har vi varit på världens största fiskmarknad och in i kejsarens trädgård och ö och sen i en stad soooommm jaaaa inteeee kommer ihåg vad det heeeeter:/ men jag kan berätta imorgon! HURSOMHELST så har jag typ aldrig i hela mitt liv någonsin fått så mycket klädinsperation i hela mitt liv som där. Det va sjukt mycket folk från typ 17-25 års ålder med helt klockrena outfits överallt! Åh <3 kunde ha gått där flera veckor och bara titta men då skulle familjen min fått krupp, köpte inget förutom lite smink dock. Lol jag suger på att handla och shoppa utomlands, men i Korea gör jag väll ett nytt försök! Och dit ska vi imorgon!! Yeeey! 

Justja, hitta min lookalike också, tror hon hette Barbie, ja ni ser ju själva bilden, right!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0