om detta visas på fb så skäms jag, men jag vet inte hur jag tar bort det

HEEEEJ KOMPISAR! long time no see, men jag säger ingen ursäkt för jag har tillbringat återigen två veckor av min sommar på norrbyskär med löjligt bra människor, aka konfaläger. Det är en sån sak som kommer låta ganska halvers om man inte vet var det innebär så jag låter det vara och lämnar det med att its the time of your life. Kom dock till insikt då hur pinsamt stor skillnad det är på dagens 14-15 åringar och när jag var i den åldern. Om jag var i deras ålder och hade samma mognadjag hade när jag var det skulle jag bli kallad omogna-manda. No kidding, är bara genuint imponerad på dem. applåter!
här fån ni ett smakprov på hur najs vi har haft det, denna bild e ju bara wow.
 
 
Nu efter lägret har jag dock legat hemma och hostat och snörvlat och svettats och sovit. KUL. Har dragit upp mig på kvällarna för att ha ett socialt liv och har reunitat med de flesta. DOCK finns det så många fler jag vill träffa och bara prata med och krama och bara se. Ska ta tag i det då jag e 100 igen. IKVÄLL ska jag ta tag i livet då jag faktiskt känner mig lite bättre och se bio med cajjan och lotta! 
 
Dagens irritation:  mitt hår blir alltid jättesnabbt fett men nu när jag är sjuk och inte behöver oroa mig för det DÅ bestämmer det sig för att vara ofettigt i tre dagar?? plz hårbotten du måste lära dig lite logik
 
funderar på att köra denna dagensdetalj, känns praktisk så kan  jag bara låta det rinna, najs.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0