gästbloggarna:O:D

heeeeeeejsan nu sitter jag här och gästbloggar på amandas blogg;)
hehehe gissa vem det är?? :O joo det är sandra :) trogasandra.blogg.se
:):) hehe nu sitter dom hos mig ( agnes och amanda) vi har dansföreställning och vi alla har skrivit: 100% söt på våra händer heheh:D
//sandra



HEEEEEEEEEEEEEJ! agnes pangnes smäll karamäll här. idah är det dans! tagga! ja har bytt amandas ringsignal nu. det går såhär: pling plong pling plong pling plong pling plong pling plong pling plong nu ringer det. pling plong pling plong pling plong!!!!!!!!!!!!!!!!!! PLING PLONG hejdå




Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar; Jo, visst :]

Skriv bara till mig hur du vill att den ska se ut, men jag kan nog inte göra den imorn. Måste plugga till Kemi provet och engelska läxan ^^

2009-12-05 @ 23:16:08
URL: http://carcrashheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0