Go Jul! :D Feliz navidad:D merry christmas! :D:D<3

Hejsan svejsan! :D

Förlåt att jag inte har skrivit på länge, men de har varigt rätt mycke att göra nu vid jul:):)
Jag älskat vita jular! :D
Och här i uppsala är det jätte vitt och fint:)<3
Om exakt 24 minuter börjar kalle anka:) jag fick välja mellan anna anka och kalle anka men efter ett långt tag funderande blev det ju faktiskt kalle anka ;D;D haha
Jag har inte riktigt fattat att det är julafton men de kommer väll vid kalle anka tiden får man hoppas ;)
I dag har vi varit ute på en liten promenad i vinterlandet me pappa mamma o micke o sist o minst lille gullungen jonathan :D:D
david o albin o maria stannade hemma o myste ;)

Men alla toppen ni nissar får ha världens bästa julafton!! :)
o glöm inte äta mycke julmat!! ;D<3

Hare gött!! :D:D

tusen jul kramar från Amanda :D:D
jag kan tyvärr inte lägga upp några bilder för att jag är inne mickes dator ^^'




Kommentarer
Postat av: :] apaaaaaan

hej mitt vinterland. nu e jag HÄÄÄÄR!

2009-12-25 @ 20:43:37
Postat av: :] apaaaaaan

ulrik är jusåbra tyckerja :)

2009-12-26 @ 00:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0