här kommer AMANDAS JUUUUUL! :D:D<3

(mörkberättar röst;) HEJ! o välkommen till AMANDAS JUL! (hehehehihi)
Vi kommer nu börja med första dagen och går sendan ner till den sista! :D:D <3
Enjoy!! (hahah)


Dan före doppae dan:):)
vi sitter alltid dagen före jul och lackar alla paket så att de blir såfint så<3
Det är riktigt mysigt och man känner verkligen att de är jul då :D:D
alla som int har testat borde det :D
och man får såklart inte glömma godiset till! ;););)



sen gick jag o la mig satt jag skulle kunna komma upp tills imorn:):)



Vaknade tidigt på morgonen för att komma iväg tidigt till uppsala men ändå så kom vi inte iväg förrän halv tolv...

INTE kul att sitta i en bil hela dan-.-´
man får sjukt ont i rumpan av att sitta hela dan, så vi fick ta några pauser lite här o där :)
till slut kom vi fram och fick sova:D:D


JUUUUUUUUUUUL!!:D:D
på morgonen satt vi länge o åt frukost, härligt härligt:D:D

varm oboy:D:D sött e gött när man e trött :D:D






när vi hade blivit lite piggare så tog vi en härlig promenad:D




en bild på min suuuper söta/gulliga lilla kusin(2), brorsan (5år) är lika söt:D:D

Sen satte vi oss och tittade på kalle anka:D


Vår Juuuuuule gris har rymt, o de tycker vi e ggrrrryyymt!:D
i löööööööv the julfood!! :D:D<3



O efter maten kommer plötsligt tomten :o
han råkade visst tappa sitt skägg på vägen ut oxå ;););)


O här kommer min sjuuuukt snygga/coola/sexy snowboard:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
kanske lite svårt att se hur den ser ut men man ser nästan:):)



jag fick fler precenter men dom får ni se eftersom:):)

Resten var de bara mys och alla satt o tittade på filmerna som visades:D:D<3<3
Good morning! :D
Vi var ju tvungna att hälsa på resten av släkten oxå som bor i örebro, första stoppet var hos morfar och ulla-lena:):)
Där fick vi besök av en gullig juletomtis som gav ut presenter:)
jag fick  då pengar av morfar:D:D
jag gjorde en snö hund:):):) de va perfekt kram sno ;);)
Vi sov över hos morfar till nästa dag:):)

Våran turne i örbro fortsätter:):)
Vi åkte till garphyttan där våra andra kusiner alex o erik bor:):)
dom har världens finaste lilla katt:)
som jag tål(!!) :D:D:D:D:D


lilla gullungen erik som bara är 4 månader :D


Vi hade en liten julklapps utdelning där oxå och då fick jag en coooooooolig tröja med en mupp på av alex OCH mormor dom hade råkat köpa samma:P:D men jag lämnade till baka en och köppte ett par armband ist:D
Alex fick ett mini biljard av oss:)
På kvällen var jag o alex lite flumm flumm o satt o skrattade hela kvällen (nästan;);)
men blir rätt trött av att skratta hela tin så tillskut slockna vi;);)

Ny dag då:)
Dom bodde ju precis brevid en slalom backe och vi hade just fått utrustning ju så vi åkte dit och
åkte:D:D
Jag älskar verkligen att åka slalom/snowboard!! <3<3
jag är väll lite amatör på snowboard (har bara åkt i en vecka) men det börjar gå riktigt bra nu faktiskt:D:D
Jag kan ju svänga o så utan att ramla:D:D
den här bilden har inte jag tagit utan en kompis:):)

På väg hem nu då:):)
i vinterlandet<3<3
vi åkte jäkligt länge
ända från dan...
...till sent på kvällen...
sen kom vi hem kl.00.00
gissa vem som va trött?? ;)
så hade man suttit i en bil hela dan oxå.... -.-:P:P
men när man var hemma så fick man ju sova o de behövde ja :D:D

Hoppas att det inte blev allt för mycke att läsa:P:P
Men nu hoppas jag att ni kommenterar för jag har skrivit jäkligt mkt för er;);)
KRAM AMANDA:D:D:D:D:D<3<3
peppa nyår nu då! :D
:D:D

Kommentarer
Postat av: apaaaaaaaaaan :]

hej, visste du att jag heter agnes?

jag vet att jag är flumm :} men det är liksom vad jag och hanna brukar vara serdu

2009-12-29 @ 21:28:07
Postat av: Bianca

Du verkar ha gjort mycket du :)

Gud vilken söt kisse! :D

2009-12-29 @ 22:49:34
URL: http://biancaselin.blogg.se/
Postat av: Anonym

kommentera kommentera kommentera kommentera!

2009-12-29 @ 23:40:45
Postat av: jullan, the best :}

SV: tack så mkt :) blev nööjd ;]



Du värkar ha haft det härligt i jul :D

2009-12-30 @ 18:43:58
URL: http://julialindqvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

Upptatera mer Amanda!

2010-01-01 @ 20:26:08
Postat av: mikaka

hahahahahahahah

Svar: bara för att du hade kommenterat så var jag tvungen att läsa igenom allt, nu kommer jag ha ångerkänslor hela kvällen om varför jag var så jävla töntig, sen kommer jag komma på att jag är exakt lika töntig fortfarande...
Amanda Wisselgren

2012-09-07 @ 21:46:00
URL: http://ingetnamnalls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0