heeeeeeeeja haga (klappkappklappklapp) heeeeeeeeja haga...

Tjeeeeeeeeeeenare! :D
Idag var det bräntiskampen:P
Ja har aldrig varit på de:P first time ;o
De va kuuuul där :D
Haga  vann tydligen 7 året irad nu, för vi vann ju idá me ;D
6-1, ja tycker lite  synd om dom faktiskt, men men, synd för dom att haga är så sjukt grymma ;D
Sen for jag hem i världens typ kallaste vinterland!
När jag kom hem så bakade jag och mamma knäck! :P mums gott gott ;)
Men de är jäkligt drygt att göra det, jag stog där i typ en timme och rörde i den dära smeten som aldrig ville bli kletig...
Men sen blev de klart o när de väl är klart så e de ju värt allt rörande;)
I morgon ska jag tydligen klippa mig :)
Jag ska nog inte klippa nå mycke alls men jag ska väll toppa de o kanske klippa upp de lite mer :)
Men man kommer väll inte se så jääääääätte stor skillnad ;)
På månda är det (barabambambambaa...) skolavslutning! :D:D
Sen ska vi till uppsala till mina toppen kusiner o fira jul och sen när vi kommer hem till nyår ska vi till självaste fam.neeeeeely o festa;)
Nu orkar jag inte skriva så mycke mer :):)
Hoppas alla tomtenissar har en sjuuukt nice kväll;)
hejjs ;)
(kommentera ;)
I år slog vi till me hjärt formade knäck ;)
Nu är knäcksmeten i o dom står ute o stelnar
Puzz :D
//WISSELPIPAN;)

Kommentarer
Postat av: Amanda såklart<3

HAGA ÄGER BRÄNTIS!!!!!!! ;)

2009-12-18 @ 22:05:22
URL: http://tjoooo.blogg.se/
Postat av: pierre

du, när ska ni till uppsala

2009-12-18 @ 22:18:01
Postat av: rUNA

YAY ni ska till mej!

Det är sjukt kallt ute! Det är sjukt!

2009-12-18 @ 22:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0