I aaaaaam Sjuuuuuk :O

Nu ligger ja här och är sjuuuuk, undrar om de va sprutan eller om de bara är en vanlig förkylning...
De känns ju lite konstigt att man får feber o blir sjuk efter en spruta som ska HJÄLPA en från att bli sjuk,
dom är ju typ rädda för att alla ska vara borta från jobbet o skolan för att svinis ska smitta så,
men om man blir sjuk vaccinet och får feber o på så sätt stannar hemma från skolan så blir de ju exakt samma sak ändå ju:P
;) hehe, knäppt ;P
Men men... ;)
Idag har jag ätit glasssssssss o tittat på tv :) ja har faktiskt läst lite biologi också;D, Hela 7 sid:O så ny kan ja allt om ryggradsdjur ;D( nästan iaf) ;D
teeeeeeeveeeeeee
mmmmmmmmmm glass :D bj in my <3
Jag har ju gjort de lite jul fint i mitt rum här är min fiiiiiiiiina julstjärna :D
min fin fina julstjärna ;)
En sööööt igelkott som bor på våran gård :)
Men nu ska ja gå ner o titta på julkalendern me bäste lillebrorsan:D
tycker att julkalendrarna inte är lika bra nu förtiden...
hare gött! :D
/adnama

Kommentarer
Postat av: Tösen

Jag blev också sjuk efter sprutan :o Krya på dig :)

2009-12-01 @ 21:42:44
Postat av: Amanda Wärlds bäääst

Tacktack<33

2009-12-01 @ 22:37:49
URL: http://wisselpipan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0