Jag ska få en header! :D

Hejsan hoppsan! :D
Jag är glaaaaaad :P
Sandra håller just nu på med en header åt mig:D
Jag fattar själv inte alls hur man ska göra en header, så jag är glad att få hjälp :D
Idag har det varit kulkul :D
På musiken så ska vi spela "knocking on heavens door", De låter ju som en tråkig låt men inte den här gången! ;D
Jag sandra och amanda (och robin) ska sjunga men vi ska inte vara tråkiga och bara mumla vi inte ;D
Vi ska köra gärnet! ;D haha
Det är svårt att förklara exakt HUR men;P
Vi hade ju idrott idag också:)
Man fick välja vad man skulle göra men jag valde piiing pong (pingis);D
Jag har nyss ätit go mat ;)
suchi-sallad, gött gött :D
Men men :D
HEJSAN DÅSAN :D
//gissa vem ;D


Kommentarer
Postat av: Tösen

OMG KNOCKING ON HEAVENS DOOR E GRYM :O

2009-12-10 @ 11:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0