Plugga

Heeeeeeejsan Sveeeeeejsan! :D
Vi börjar med igår;) igår hade vi dans upv. på idun, jag dansar jazz med S.K, A.P & R.N:D
Vi var ass grymma! :D vi dansade till låten The Beast
"Temat" var west side story som typ handlar om två gäng (grönt, rött) som  inte gillar varann, men så blir ett i gröna gänget (som vi kan kalla bertil) och ett i de röda gänget (som vi han kalla rut) kära i varann och i slutet så dör killen(bertil) och då blir typ dom där gängerna "kompisar" eller nått sånt och tjejen(rut) blir ledsen. Men jag är inte alls säker på att det va så, det var bara som jag fattade av de jag såg av föreställningen ;D

Och idag så har Albin karate sak för att få ett nytt bälte till karaten:D Men jag kunde inte följa med för jag måste plugga (jätte mycke) till kemi provet i morgon. Men jag håller tummarna för dig albin!( Och för att det ska gå bra på provet)
Men nu måste jag gå och plugga...
Hejs svejs
Hare toppen sa igelkotten ;D

Kommentarer
Postat av: Anni

hejhej, allt bra med dig?

2009-12-07 @ 15:57:09
URL: http://annizplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0