tjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ;)

Tjatjababa alla söta gubbar o gummor i världen! :D
Idag så var de en vanlig dag på skolan:)
men det var sjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu(...)kt kallt ja höll på att frysa av mig kinderna på väg till skolan!! men dom är iaf kvar o de är ju tur! ;)
när ja kom hem så satte vi ihop våra pepparkakshus, vi hade redan gräddat (eller va man säger) dom i helgen :D
Albin gjorde en borg o jag gjorde ett vanligt hus :D
Sen när vi var klara me husen skulle vi iväg på ett jul-bord som vi hade gett till pappa i födelsedags present:)
de var mkt göttit :D
sen kom vi hem och va mätta o belåtna!
men nu måste jag nog sova, ja e rätt så trött förstår dö;)
go natt sov sött :D
före:
Efter: (snyggt va?);)
Agnes gjorde årets första snöängel:):)
//
Justja min första najs eller bajs kommer här! :D är pepparkaks huset najs eller bajs? :D

Kommentarer
Postat av: Bianca

Nice!!! ;)

2009-12-17 @ 07:15:48
URL: http://biancaselin.blogg.se/
Postat av: astrid

Najs, istappar det gillar jag ;)

2009-12-17 @ 07:51:18
Postat av: rUNA

Najs självklart. Får man se albins?

2009-12-17 @ 16:18:38
Postat av: sandra

Naaajs:):)

2009-12-17 @ 18:44:32
URL: http://trogasandra.blogg.se/
Postat av: :]

najs bara najs :] colligt me istapparna som inte var istappar utan nått annat som heter nån geggamojs

2009-12-17 @ 21:20:22
Postat av: igen

typ soya. nä ja skoja bara. nån.........ting bara

2009-12-23 @ 16:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0