talant! O.o

Jag sitter och tittar på talang med lille brorsan!, hittills har det inte varit så många bra men det kommer säkert, det brukar det:) just nu står Albin och dansar till en rocklåt, haha.
Idag for jag till stan en liten stund men jag var otroligt sjukt trött hela tiden, men sen åkte jag,C,A,S,R till cajsa och tittade på hang over och då var jag inte lika trött längre men sen när filmen var slut så blev jag trött igen, konstigt!.
nu ska jag dra mig iväg till popcorn skålen och snaska lite.
Kram kram //WIsslarn
Nu har vi gått på haga i ett år och snart är det sommarlov, vad allt har gått snabbt men ändå inte! :O
Haha nu blev det lite kompliserat, hehe. Bäst jag slutar nu. bajsbajs:)

Kommentarer
Postat av: agnes

Ja, sjukt som sagt!

2010-04-23 @ 21:16:46
URL: http://rutiigt.devote.se
Postat av: Amanda;]<3

SV: Typ tråkar;/

2010-04-23 @ 22:51:40
URL: http://maandaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0