Härliga bilder!

I grekland finns det katter Över allt (där jag var) Speciellt vid resturanger satte dom sig under bordet och tiggde mat, Otroligt söta var dom! Fast om man gav dom mat så kom Alla katter till sitt bord!
Väldigt fina växter hade dom på många ställen! Eller det var olika, vissa ställen var det totaly tort!
Sjukt klart vatten! nu badar jag på ett av dom klaraste (blåaste) ställena (enligt reseboken;) fast det finns MKT blåare!
Mina rayban Som jag fick på rea, Jag är NÖJD med kopet!
Det kommer not komma lite greklands bilder här och där när jag får slt på andra bilder :)
//wisselpipan

Kommentarer
Postat av: agnes

SWEEEEET! nu vill jag verkligen åka dit när vi är 18. THATS SO AWESOME! haha o.c :]

du glömde din gula tröja men får den på lördag om vi inte ses tidigare!

2010-08-10 @ 11:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0