I. Hjärta. Pärlor!

Förlåt min UUUsla uppdatering!! Jag har bara mina super kompisar att skylla på! dom har totalt hållit mig ifrån datorn! Fast helt toppen är dom ändå! Jag tänkte ta det här mer som ett "förlåt-för-dålig-uppdatering"-inlägg, MEN jag Måste verkligen Tipsa om en sak om ni har tråkigt! PÄRLOR! super! man kan göra Otroligt fina smycken och man håller sig sysselsatt! Great! Jag har heeelt förälskat mig i pärlor! Så ta och leta fram gamla pärlor från när ni var små! :D
Jag lägger upp mina och mina kompisars underverk imorn! Puss och kram! <3

Kommentarer
Postat av: agnes

pärlorr!

2010-08-18 @ 20:38:03
Postat av: Astrid:)

Jag för nån dag sedan hållt på med pärlor jag också. Lådorna är kvar på golvet fast det behöver jag inte nämna...

2010-08-18 @ 21:11:51
Postat av: Emma Herou;]] <3

Grattis du har vunnit beautifulblogger:D

läs mer på www.hherouuuu.blogg.se :D<3

2010-08-19 @ 15:45:50
URL: http://hherouuuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0