Betyg imorgon!


En liten puss som jag skickar till tanken att vi får jullov imorgon! <3
Som ni kanske förstår på rubriken får vi också våra första betyg imorgon! Jag är faktiskt ganska nervös! Fast ändå inte, jag vet typ var jag ligger, dom dåliga ämnena kommer jag bli lite små ledsen för. Jag förtränger nämnligen dåliga prov och blir förvånad när jag blir påmind igen. Men betygen är inte hela värden!... eller inte i åttan i alla fall... haha.
Idag var det bräntis kampen! Det går ut på att bräntbergsskolan och hagaskolan utmanar varann i 5 grenar. Det är utvalada från 9:orna som tävlar. Skolorna får själva komma på vad det ska vara för grenar. Eller skolorna får bestämma 2 grenar var. Sista grenen är den avgörande. Om man förlorar den förlorar man allt, även fast man har vunnit allt innan. Man vinner en pokal och ÄRAN ofc!
Jag vet inte riktigt om allt var rätta regler men ungefär så går det till. Haga vann i år igen! 7 året i rad! Nästan så att jag tycker lite synd om bräntis!... fast nä.
Nästa år är det våran tur att äga ut bräntis!
HAGA MAKT BRÄNTIS SLAKT!

Kommentarer
Postat av: Asterix

Åttonde året i rad!! :)

2010-12-17 @ 12:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0