Oh my shit i kylskåpet

TjenaTjenaMittbena!
Imorgon väntar ett engelska prov och sedan är det bara ETT prov kvar tills vi i princip har JULLOV!
Jag längtar nå sjukt mycket!
Men man får väll ta en sak i taget. Fast egentligen orkar jag inte det för jag hatar engelska. Bara massor av bajs grammatik hela tiden och tråkigt är det också! Fast vi har en ganska bra lärare ändå.
Om man fick ändra EN sak i hela livet (som jag känner just nu) så skulle det ju vara ganska sweet att kunna ALLT! Eller i alla fall ha lätt för att lära sig nya ord och så.
Jag är ap-dålig på att lära mig nya ord så att det sitter i huvudet utantill, jag måste läsa det minst 1000 gånger innan det fastnar. Jag har däremot lättare att lära mig saker då man får GÖRA dom och inte bara sitta och stirra på några bokstäver i 3 timmar. Som att virka hade jag ganska lätt för mig att lära... och annat liknade saker.
Men det förändrar inget va?
Nä jag får väll bara göra det bästa av saken. Om det nu går ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0