bild läxa:)

JUpp nu har jag HITTAT på en läxa till mig själv så att jag skulle känna mig duktig;)
Jag kom på att jag hade missat biden så jag gjorde en grejs som skulle se ut som en tjej som hoppar upp för att hon är så glad...jo ehm eh det blev en vädligt intressant bild kan man ju säga men hon fick ett otroligt snyggt linne iaf så hela hon var ju inte helt fail;)
Men nog pratat om det!
Idag känner jag mig LITE bättre faktiskt!! OHYEA! och lite är bättre än inget eller hur??;) Som sagt många gånger, jag blir suuur om jag inte blir frisk tills imorn! Ni får hålla tummarna för att jag blir frisk! eller suga tummarna eller klappa tummarna eller vad ni nu vill;)
NU ska jag göra någonting... eh... jupps frågan är vara vad...
Den frågan skall besvaras snart men ni får ha de gött!! skriver ikväll me... i think;)
mm pöppkörn is niiiiiiice with bigg N;)

Kommentarer
Postat av: aaaaagnes

jag säger HEJ, vilken undebar dag det e !

2010-02-17 @ 14:43:58
URL: http://rutiigt.devote.se
Postat av: Bianca

Sv: Det är inte Antons dator xD Det är Axels han tog typ med den till skolan.

2010-02-17 @ 19:17:45
URL: http://biancaselin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0