Fredags mys:D:D

Hejsan hoppsansa:D
Idag är det toppen fredag!!
Egentligen är inte själva DAN så himla speciell men de ä skönt att man äntligen får helg!
Idag åkte vi skriskor på idrotten, jag älskar att åka skridskor!:D:D Och idag var det tillåme första gången jag åkte på hockyskriskor(!!) jag är rätt så stolt eftersom att jag bara ramlade... eh... Inte så många gånger iallafall;) OCH jag ramlade bara på min rumpestumpe en gång:D hade lixom tänkt mig en helt blå rumpa efteråt, men icke sa nicke.
Efter de åkte jag hem i det OTROLIGT fina soliga vinterlandet! Jag hade som tur vad med min kamera så jag tog några bilder. Det blir så härliga bilder när man tar mot solen eller när solen lyser på snön.
Bilderna i inlägget innan var från idag:)
Sen kom selli förbi och skulle hämta pengarna för konståknings skriskorna vi hade solt för henne:) Det var jätte länge sen jag såg henne! Hon var så gullig och lämnade en burk godis hjärtan här också:):)
Imorrn har jag Tävling igen, det är sist för terminen sen börjar träningen till showen (27 mars)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oh! i did not know that is was alla hjärtans dag imogon! :O :P

2010-02-13 @ 16:21:13
Postat av: Emma Herou <3

HEjj :D Hörde att du vann GRAAAATTIIIISSSS :D :D :D :D :D :D <3

2010-02-14 @ 11:55:51
URL: http://hherouuuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0