Tävlings helg:]:]

Har kommit hem från stan där vi har varit och tittat på Cirkus cirkör:D Varför kan inte alla Cirkusar vara så?? Med andra ord... Den var jätte bra!!:D Jag ska inte avslöja något mer för vi ska gå på den med skolan också:P
Efter de gick vi och åt på gandih, gött gött va det!;]
Innan allt på stan så kom vi från ishallen där det var prisutdelning:O
Och jag kom 2:a i min grupp! Jag är stolt,hihi, jag har aldrig kommit på pall plats förut.:o
Men nog skryt om det:P
Nu sitter jag och tittar på melodifestivalen, och har samtidigt hört den sämsta låt jag har hört!
Den heter… (trumvirvel) Singel!! haha det är ju nästan skrattretande, en kille som tror att han är jätte cool sjunger den. Refrängen gick typ… jag är singel oh yea jag är singel!
Haha förlåt om ni gillade den, but its not my taste;]
Bilder från idag kmr imorn:)

Kommentarer
Postat av: aaaaaagnes

jagvet! dend är singellåtne var helt annorlunda konstig! och cirkus cirkös imorgon, jag måste köpa godis ;; :D:D:D

2010-02-08 @ 21:09:53
URL: http://rutiigt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0