vill bli fisk!!!!!

Nu har jag suttit hemma hela dagen...
Måndagar på skolan är inte så kul men de är väll bättre än att sitta helt å håller lonely i sitt hus, va?
Men 4 hus bort ligger ju faktiskt en annan sjukling vid namn  Agnes Pierre så vi får väll ha tråkigt tsm...
Jag vet jag vet jag vet!, vi kan inte se varandra eller prata men jag behöver trösta mig själv just nu serru!;);)
Jag hoppas verkligen att jag blir frisk till på torsdag för då ska vi nämligen till... eh... en... en slalombacke!! har just för tillfället glömt vad den heter, men what ever! Heheh:P I feel a bit flummy but not skummy nanannaaa......;)
NÄ nu får ja bli lite allvarlig här! Hahahaha SKOJA! kul jag är va? näe jag vet;)
Men men imorn blir det tyvärr en hemma dag också och kanske på onsdag med men allt för slalom!:D
Nu ska jag... göra.... göra nånting, men ni får ha det bra!
Kram kram:) kommentera om ni orkar men de tror faktiskt jag nog att ni okrar!;)
Så här har jag gått klädd heela dan lång;)
Kram kram /amanda sjukling

Kommentarer
Postat av: Runa Rullgardina Neely

Tänk att jag årkade! Visst är det fantastiskt.

2010-02-15 @ 21:11:56
URL: http://runatuna.blogg.se/
Postat av: aaaaagnes

HIhi, jag med!Japp, vi får chatta med varann på msn eller nått...ALLT FÖR TORSDAG!!

2010-02-15 @ 21:52:34
URL: http://rutiigt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0