what to say?

Imorn MÅSTE jag bli frisk!!
Jag blir argargarg om jag inte är frisk på torsdag!(slalom på skolan) ;@
Men de betyder att jag måste sova nu och i morn ska jag ligga i sängen hela dan... jobbigt att vara sjuk man måste anstränga sig såå mkt för att bara ligga stilla...
Det ät faktiskt rätt svårt en hel dag!:o Okej jag kanske inte ska ligga en heldag i sängen å göra inge men ändå;)
Nu ska jag FÖRSÖKA sova...wish me good luck dude.
Hejdå ha en bra... eh kväll:)
//amanda sjuklingen (hoppas jag inte skriver så nå mer gång)

Kommentarer
Postat av: aaaaagnes

och bara för att min sjukdom ville jävlas med mig så gjorde den mig jättesnuvig och inte friskare. menmen, jag komemr banne mig till skolan imorn :/

2010-02-17 @ 12:02:08
URL: http://rutiigt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0