boooooooooooooowling & snöööööööööööö:D:D

Tjosan hejsan!! ;)
Idag har jag varit med agnes och runa och sen åkte våran familj o nordins(hannas fam) och bowlade:D:D Det gick toppen;);) vi körde barnen mot vuxna o barnen vann med mer än hundra poäng:O;P;P (go kids!!)
Och imorn ska vi åka iväg til bräntis o åka snowboard!!:D:D:D:D:D:D
Jag tänkte Snart ha en frågestund men vad tycker ni om det?? :):):):P:P
jaa jag hade inte så mycke att skriva idag så go natt:):):)
kom ihåg att skriva vad ni tkr om frgestund:D:D:D
tusen kramar till er! :D:D

Kommentarer
Postat av: Bianca

Jag tycker du ska ha en frågestund :)

2010-01-03 @ 11:05:53
URL: http://biancaselin.blogg.se/
Postat av: agnes

jame :}

2010-01-03 @ 14:25:34
Postat av: Anonym

Japp, ska man skriva anonymt?

2010-01-03 @ 21:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0