vad ska jag skriva här idag??...

Hejsan hoppsan till alla som sitter framför datorn och tittar just på MIN blogg!;P
Jag känner mig otroligt hedrad för det;D
Egentligen har jag inte alls något att berätta och jag har ingen spec tanke heller:P
Men de kmr väll upp något i mitt huvud snart som sen kommer ner i mina fingrar och sen till tangentbordet och in på datorn och bla, bla, bla, bla, bla...;)
Idag var jag på skolan iaf, fast de kanske ni förstod, och där hände inte så mkt spec faktiskt, jag hade elevrådsmöte:P
Det var samma som alltid där oxå förutom att jag råkade trycka på festisen när den var heeeeelt propp full och de kom på bordet, men sen var jag ju så skillad att göra om exakt samma sak FAST det kom lite ännu mer OCH det kom på byxorna ist!
Så jag fick sitta med blöta byxor under ett helt möte... -.^
På svenskan håller vi på att göra boken-om-mig-böcker:P hehe, Egentligen inte så mkt mer att säga om de men jag fick bara en snabb tanke att typ skriva ett kapitel här på bloggen men de kanske skulle tråka ut er lite;)
men ni får skriva va ni tycker om de annars fortsätter jag att skriva som vanligt;)
NU tänkte jag gå ner till toppen mamma o töppen brosan;)
OCH jag tänkte först försöka få över ett cooligt youtube klipp som agda och agnes visade, och jag diggar mkt!;)
Haha juppz de gick ju att lägga ut den;)
jag diggar den!!;);)

Kommentarer
Postat av: aaaaagnes

asså gud vad jag älskar det klippet, och bara ett litet ps är att det var agda som hittade den :)

jättefina bilder! speciellt den där med tepåsen, grymmt snygg!!

tragiskt men väldigt kul att du spillde mer/festis på de :) HAHAHHAHAHA

2010-01-23 @ 16:41:29
URL: http://rutiigt.devote.se
Postat av: sandra

HAHAHHAHAHAH NAAAAAAAAAAAJS!

2010-01-24 @ 03:33:04
URL: http://trogasandra.blogg.se/
Postat av: agda

Ja visade dig den!! :DD

2010-01-24 @ 15:27:47
Postat av: aaaaagnes

det var en härlig tanke, franke. HAHAHAHAHAHHAAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHHAH!!!!!

2010-01-24 @ 15:46:59
URL: http://rutiigt.devote.se
Postat av: error

ibland skriver du lite konstiga saker men jag gillar dig ändå!tt

2010-01-24 @ 19:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0