Få gratis fika och skänk en slant till haiti samtidigt!:D (nehe skit i de då):(

HEEEEJSAN:D
Idag har vi stått på torget och gett ut fika, och samtidigt samlat ihop pengar till HAITI:D
Det var JÄKLIGT kallt ute!
Jag hade många många lager kläder, men jag hade inte så varma vantar kom jag på efter när mina händer var genomfrusna...
Men det är lätt att vara eftersmart!
Vi stod där från kl 11 till 14.30! men allt för haiti...;)
Det var väldigt lätt att säga fel när man gick fram och frågade om dom ville skänka pengar till Haiti, några som inte kunde svenska var det ju också,
Hehe lite rostig engelska kan man ju säga att jag hade;)
Jag och Runa passade på att köpa en fin klänning som jag har testat förut, på Gina Trikot:)
Vi ska snart äta pizza så hejdå:D
kram kram vi ses på stan:D:D
Om ni fick bestämma vad som hällst som skulle vara på eran pizza vad skulle då det vara??:D




Kommentarer
Postat av: Runa Rullgardina Neely

Mozarella,tomater ( färska ) fetaost ( färsk ) tomatsås. svamp.

2010-01-29 @ 19:29:13
URL: http://runatuna.blogg.se/
Postat av: aaaaagnes

tomatsås(som det brukar vara påpizzor) kyckling, tzatziki,ett stort gäng med tomater, rå rödlök, a lot of fetaost, paprika

2010-01-29 @ 22:09:15
URL: http://rutiigt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0