hemma från luleå;)

Tjosan hoppsan nu har jag nästan precis kommit hem från luleå elr typ precis iaf;P
där har jag varit på en tävling me konståkningen eller de var 4 st från uik för resten skulle åka idag ist så vi hade inte än någon tränare:O:O men duktiga som vi är klara vi oss rätt bra ändå;)
vi åkte dit på freda och chillade sen på hotell:D och vi åkte idag på "morgonen";);)
jag fick jätte ont i rumpan både på dit vägen och på tillbaka vägen :/ INTE KUL! men nu har de som tur va gått över;);)
jaa... int så mkt mer att säga:P
här kommer lite bilder på min frisyr som jag TYP helt själv har gjort *stolt* mamma hjälpte me dom små flätorna;)
hm... jagvet dålig kvalite på sista bilden:P
titta på mina fingrar, så ser ALLA tränings vantar ut även fast vi köper nya går dom alltid sönder:O :P

Kommentarer
Postat av: AGNES

COOLT :) vilken plats?:O

2010-01-17 @ 20:38:34
URL: http://rutiigt.devote.se
Postat av: Runa Rullgardina Neely

Vad fin du är!

2010-01-17 @ 20:43:36
URL: http://runatuna.blogg.se/
Postat av: AGNES

självklart ska jag bjuda dej på kladdkaka!!!!!!!!!!:)

2010-01-17 @ 21:10:27
URL: http://rutiigt.devote.se
Postat av: Anonym

Saknar dig Tonto!=D. förlåt om det blir några stavfel men jag ser inte vad jag skriver.

2010-01-18 @ 17:44:10
Postat av: Linn

Va fin du va!!!

Jag åkte skridskor idag, de va typ 3 gånegn jag åkte så nu ha jag ont i rumpan :P Haha :P

2010-01-19 @ 17:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0