Svar på frågestunden:D:D

Hejsan hoppsan:D

nu tänkte jag svara på fråge stunden :D

engoy! ;D:P:P


 



Från: thomzzzz

Favoritglass?:)

Svar:

choka glass!! :P:P<3

 

 

Från: anonym :]

å bästa vän?

svar:

AAAAAGNES!:D <3<3

 

Från: :]

eeeh, favoritmat?

favoritgodis?

favoritmusik?

bästa låt just nu?

sämsta låt just nu?

favorit smiley?

Svar:

sushi sallad elr nå annat ja gilla mkt!:D<3

chokoladdo!!!:D:D:D

Gillar de mesta förutom opera o hård rock;);)

life- Ulrik (hehe)

no idea;D

;D;D;D;D;D;D;D;D;D

 

Från: :]

Det här är läskigt

Svar:

hm... eftersom att jag inte vet VAD som är läskigt så tkr jag nog inte det;)

 

Från: president obama

vilen färg skulle du vilja ha på din ipod?själv har jag vit.

det passar ju för jag bor i vita huset. Vita! Fattar du? jag skickar en så fort som möljigt. Hrmm Hrmm

Svar:

yayayayayya!;D i whant a pink!:D

JÄTTE kul med vita huset saken... (host););)

 

Från: hejjagheterIBB

Hej gillar du mig elle tycker du som hanna att jag är läskig?:(

Svar:

liiiiiiiiiiiiite kanske

(sök på "hej jag heter ibb" på youtube om du vill veta vad vi pratar om);P

 

Från: galen person

MOHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAAHHA...

såja. vad har du för kamera? och kan inte du göra att videoinlägg? pusss

Svar:

En rosa Fuji Finepix Z5 :P:P

näe jag skriver häldre, vet inte va man ska säga;););)

 

Från: president Obama

Om du inte fattade det så kommer jag inte skicka en Ipod. Jag var Sarkastisk

Svar:

VA?!? NOOOOOO! Jag trode verkligen på dig! buhuhu!;)

 

Från: cookie monster:]

om du fick välja vad du skulle heta vad skulle du då vilja heta?
om du bara fick äta en måltid resten av livet, vilken?

Svar:

jag gillar Amanda bara bra;D

sushi sallade:D

 

Från: anonym som börjar på g................

favoritfärg? grönt va?:)

..........och slutar på rinchen :P

Svar:

knallrosa faktiskt ;D

 

Från: agnes

mobilnummer?

Svar:

Dedu!;)

 

Från: Lyubya

Vilka i din klass gillar du mest om man bara får välja 5 st.

Svar:

Svår fråga, men om jag måste välja några så kanske

Agnes, Runa, Sandra K, Hanna o Amanda.

Men egentligen känns de lite dumt att utesluta dom andra...

Jag gillar alla (mest tjejerna) jätte mkt! kom ihåg det!! :D<3

 

Från: sandra

Tjaaa:):):)

1. vilka 5 litar du mest på??
2. vilken klass skulle du hellre ha den gamla eller den nya??
3. bästa minnet med mig??:)<3<3

Svar:

Tjabba! ;)

1.sandra K, Agnes, Runa, Hanna, Selli och fler kan jag ju inte skriva...

2. båda!! :D:D:D:D (hihi, dåligt svar xD)

3. på mitt kalas i min stuga när vi sov på golvet men somna typ aldrig:P:P:P:D

 

Från: Sandra igen;);):O

haha jag kom på en till fråga:)
vilka bloggar läser du mest och vilka är roligast att läsa??:):D

Svar:

Selinaruffis.blogg.se, mandizzen.blogg.se, tjoooo.blogg.se, trogasandra.blogg.se ibland foki.se och nu kmr jag oxå börja läsa rutiit.devote.se :D:D:D:D

 

Från Bianca

Vad skulle du inte kunna leva utan? :)

Svar:

om jag inte ska säga mat o sånt så är det ofc. kompisar och familjen!! :D:D<3 och kanske chokla oxå ;D

 

Från: Runa Rullgardina neely

Om någon fråga dig om du skulle vilja ha en Chiwawa, skulle du ta emot den då m( Om du inte var allergisk )

Svar:

jag tror inte det... man måste vakna så tidigt för att gå ut me den..:P:P

 

Från: Mona Selin

Kalkon el. Kyckling ?
Hallon el. Jordgubb ?
Päroncider el. Äppelcider ?
NU el. SEN ?
Frida el. Julia ?

Svar:

Kyckling;)

gubben i jorden

péeeeerååån;D

NU:D

vet inte, frida kanske

 

Från: Agnes

brun eller gul?
röd eller rosa?
blå eller grön?
lila eller grå?

Svar:

gul:)

rosa!! :D

Greeeeeen;)

laila;)

 

Från: amanda såklart<3

tack för att du finns<3<3

Svar:

ingen orsak! ;);) hehe ne skojja tack själv! ;) <3<3

 

Från: Chiakiii

Hur många nagellack har du?XD ><

Puss<33

Svar:

har ingen aning:P mer än 5 o mindre än 20 kanske ;D

 

Från: Linn

Va är de första som du kom ihåg från ditt liv?

Svar:

jag kommer bara ihåg en jätte konsktig sak!

de va typ att en tjej på mitt dagis hade en hästsvans en dag och den hade hennes pappa gjort

och så sa pappan "vilket sammanträffande att du har en toffs när du går på toffsen, hohahoha!" (jag gick på en avd som hetter toffsen) o det här hände när jag var typ 2-3 år:P haha ja vet! de va konstigt!

 

 

Från: Amanda såklart<3

Vem äru kär i? om du ens är de?^^<3

Svar:

im not in löööööööv;) just in my friends! ;)



 

Hoppas ni fick veta vad ni ville veta:D:D

Imorgon ska jag till bräntis o åka snowboard med runa och agnes, egentligen skulle vi till vännes men det skulle tydligen vara 19- ute och då kanske vi inte vill åka så länge och då är det värdare med bränts, för hälfen av tiden blir väll inne i stugan o dricka varm obóy :D:D men vännes blir en annan gång ist ;)
Justja! idag har jag sett alvin o gänget 2!;) Den var bra ÄVEN fast det va dubbat till svenska;) ovanligt bra dubbat faktiskt ;) menmen jag tkr att man borde se den för alla som inte har sett den;);) eller så väntar man till dvdn kmr! ;D
hejdå:):) go natt:D
och föresten varför inte ha en nice elr bajs?? ;)
Vad tycker ni om att åka slalom/snoboard (inklusive varm obóy efter) ?? ;);););)
I löööööööv it men gör ni?? ;);)
så, kommentera nu frågestunden OCH nice elr bajs! ;D;D
kram kram

Kommentarer
Postat av: mee agnes :]

varm choklad med snowboard eller slalomskidor på fötterna?NAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJS

2010-01-05 @ 22:57:56
URL: http://rutiigt.devote.se
Postat av: Bianca

NAJS!! :D

2010-01-05 @ 23:16:42
URL: http://biancaselin.blogg.se/
Postat av: Linn

Klart he är Najs me snowboard å sen varm chokla :P

2010-01-06 @ 13:12:52
Postat av: runa

mkt mkt mkt mkt mkt mkt mkt mkt NAJS

2010-01-06 @ 15:08:53
Postat av: Amanda såklart<3

NAAAAAAAAAJS!!!!!!!!!<3<3<3<3

2010-01-06 @ 17:12:28
URL: http://tjoooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0