I Have blivit UTMANAD!

Så här går det till: Dom som blir utmanade ska skriva 6 sanningar om sig själv på sin blogg. 
Och du ska också skriva in reglerna i spelet.

När genomfört utmaningen ska de välja sex nya bloggare och göra en lista av deras namn. Efter att det är gjort ska man skriva en kommentar åt dem för att låta dem veta att de är utmanade och ska läsa ens egen blogg för mer information.


6 Sanningar om mig: 
☞Jag har bott i uppsala, england, vallentuna och i Umeå där jag bor nu.

♥Jag har svårt att bestämma mig snabbt!

❀Om jag skulle ha varit en kille skulle jag ha hetat Beppe!

♬När jag blir stor vill jag bli Designer, Fotograf, Artist eller journalist.

♞Jag gillar Inte Hästar! Fast den mesta orsaken till det är att jag är Sjukt Allergisk!

☂Jag Älskar att springa ute i regnet och sen komma in i värmen och mysa!♡



//wisselpipan:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0