JAG ÄLSKAR ER!!

Nu Är jag hemma från en rolig och tuff vecka i Luleå!
Och jag kände nu när jag har kommit hem, hur SJUKT mkt jag har saknat alla kompisar här hemma!! Hu ska det då gå när jag åker till grekland?? Ojoj, Fast sen när jag kommer hem så är ju förhoppningsvis runa hemma och Agnes årliga fest i stugan på en gång!! Det är en Traditionell sak som händer VARENDA sommar! Och det är alltid lika mysigt och lika kul!
Ojoj vad jag är peppad på att se eclipse! Alla säger att den är sjukt bra! Så nu (snart) är det upp till bevis!
Ush! Äklig! Ganska nöjd att jag kom så pass nära ändå! Foto: jag
Huggs and kisses Wisselpipan!

Kommentarer
Postat av: Astrid:)

Var filmen bra?

2010-07-27 @ 21:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0