a mess

Helluu Igår gav jag mig på att städa igenom min garderob. Det gick förvissdel bra i början, min taktik var: riv ut alla kläder och lägg alla andvändbara kläder i en hög och alla gamla i den andra. Som gick väldigt bra! jag fick ut alla gamla kläder som jag inte behövde, men sen mitt i allt skulle jag på bio så jag lämnade kvar alla andvändbara kläder över allt i en hel stor röra över hela mitt rum, fast det tänkte jag inte på då för jag hade bråttom! När jag kom hem från en otroligt bra film, fick jag inte ett trevligt välkomnande!
Det var bara överallt...

Kläder...                                                                Kläder...
KLäder!
Jag var bara trött och ville sova för vi hade sett en sen bio (23.oo) Men jag var ju tvungen att ha en säng att sova i ju, Så det var bara att börja och tillslut blev jag klar! Och här är resultatet!(har lagt undan vinterkläder igarderoben)
T-shirts
byxor
Garderoben:D
Och sist men inte minnst! GOlvet!
FÖRE                         EFTER!:D
Jaa som ni förstår blev jag så väldigt nöjd med resultatet som jag jobbat med, att jag var bara tvungen att dela med mig av det till er!:D
//Wisslarn:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0