ME <3 Testbild!! haha fult ord!

hejsan hoppsansa!  Idag har jag spnderat dagen i örebro centrum. Vi har fikat på café Wasa som vi alltid gör när vi är här! Jag har också gjort några finfina inpuls köp, brukar inte göra det så ofta men det blev bra ändå! Speciellt Nöjd blev jag med min SJuuukt snygga klocka! Det är en testbild som är klockan, om ni inte riktigt vet vad det är så är det en såndär bild som man kan/kunde se på tv ibland på 2:an när det inte är något pogram utan det bara är musik typ? Haha okej dålig förklaring men ändå! När jag kommer hem så ska jag visa alla mina köp! + flera andra bilder! lite solbruna har jag också blivit på köpet här i öret! Nu ska jag och min goa familj och goa kusiner+ moster titta på en film och äta lite b&j! Min kusin (alex) har nämnligen inte smakat det (!!) så det är ju ett måste att bli första gången nu!
Justja, mina två andra köp var två munkisar (kofta med luva) En från Carlings och en från... eh... en annan affär!



DET är en testbild! ...Ungefär, inte riktigt eftersom att det är med pärlor men ni förstår nog?
Huggs and kisses //Wissaelpipan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0