myday

dagen börjde med att åka till gamlia och ta kort på " mästarnas mästare". Fick dock inga bra kort alls, som var lite synd... Vi åt lunch med dom och sen åkte vi till...
...Stan, där vi köpte ett usb minne till mina bilder, som kostade 300 kr(minneskortet), jag kom inte på förens efter att det kanske var lite väl dyrt och att jag inte änns hade tittat på vad dom andra kostade... såååå... när vi hade kommit hem och jag hade tänkt på priset, åkte vi...
...Tillbaka!:D vi (jag och astrid)hade också fått reda på att det var 50% på ALLA VAROR på bikbok! Men innan vi gick dit skulle vi se om det fanns några andra USB minnen, och det fanns det(inte alls lika snygga men) så vi köppte ett med lika mkt GB för 99 kr och drog iväg till bikbok där det var fullproppat. Vi hittade iaf 3 st fynd som jag visar senare!:] Men hörni tänk nu va mkt jag tjänade på att lämna tillbaka det första minneskortet! det blir:
1. coolt minneskort 4GB= ett minneskort 4GB+ en snygg (vad det nu är, som ni får se senare)+ ett coolt(vad det nu är som ni får se senare):D 
Förstår ni vad jag snackade om? :D orkar ni inte anstränga er?, nä fattar inte hur jag orkade heller, jag blev nu väldigt trött... Gonatt!:D Kramkram

Kommentarer
Postat av: a s t r i d

Lågnt inlägg! Fast inte långtråkigt ;)

2010-06-04 @ 14:12:00
Postat av: agnes

Hmm, alltså, okej. 300spänn för ett usb minne? Och vad menade du när du skrev



"Som kostade 399 kr(minneskortet)"



Minneskortet? Köpte du ett minneskort till eller pratar du om usb minnen... :)

2010-06-04 @ 14:30:05
URL: http://rutiigt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0