One word...

Jag säger bara ett ord som låter otroligt bra i mina öron!: SOMMARLOV!!!, ÄNTLIGEN! Gu va härligt!
Mina sommar händelser:
❀Vara med kompisar! (ofc)
❀Åka till örebro/sth och hälsa på släkten
❀Åka till luleå på konståkningsläger med Hedlund:D
❀Grekland!!! =D
❀Sola, bada, ha kul, Ta MKT kort med min (förhoppningsvis) system kamera<3
❀Åka till agnes stuga och bada och utforska alla badstränder i hela norrmjöle;D
❀Agnes åker till min stuga och vi går och bränner bananer med choklad i!
❀Äta glass
❀Agnes Kalas :D(träffa alla bästa kompisar!:D
❀Skolan börjar (som är om flera evigheter)

Fast det kommer säkert in flera andra roligheter också!:D
//wisslarn

Kommentarer
Postat av: Linn

Vi jitt hinna träffas i sommar :D



Fast vi ha int fått lov änn :(

2010-06-12 @ 18:17:08
Postat av: Agnes

Mycket agnes=SUUUUUUUUUUUPERRRR!!!!!!!1

2010-06-13 @ 20:29:06
URL: http://rutiigt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0