öret

Hallooo!
Äntligen har solen hittat rätt! Men det innebär ju också bloggen torkar lite på inlägg... jag ber hämskt mkt om förlåt isf.
Nu är jag hemma från stugan men ikv bär det av till örebro med nattåget. Inte mycket hemma tid blir det i sommar:) Jag ska försöka att blogga ändå om jag får tid att låna någons dator. I örebro ska vi hälsa på hela tjocka släkten som nämligen bor där!
Nu ska jag plocka ihop lite saker tandborstar och grejs, hoppas ni får/har det geat!!
Huggs and kisses//wisselpipan
Nu skommer lite bilder första från MIN systemkamera! Det är inte pro fotton, men jag håller på att lära mig den(kameran, som fått namnet nicke-nikon)!
Första bilden som jag tog! Egentligen bara för att se om den funkade, och se det gjorde den ju också!
lite testande med special efekter :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0