poff sa det!

Hejsan! Idag har det varit en väldigt rolig, men otroligt utmattande dag! med cykling från öst till väst syd till nord, känns det som. Men som sagt kul ändå! och vi avslutade med en tårta, välförtjänt! Vi hade nämligen en tävlig på skolan, 7:orna mötta 7:orna och 8:orna möter 8: orna And so on :) Och den klassen som vann bland (låt oss säga nu 7:orna) fick en tårta!:D Och vi vann!:D sjukt lika  var det dock! det skillde 7 poäng mellan dom som vann (vi) och dom som fick minst. Men är man bästa så är man? ;]
Sen åkte vi till sandra och hade vattenkrig, ett väldigt kort sådant för att de var så kallt men, kuL!
Efter det åkte jag, mamma och albin till stan och fixade lite kläder till albin, Tanken var att jag också skulle hitta nått men jag och mamma går på torsdag ist! Men sen när vi kom hem, satte vi oss framför teven och Poff sa det så somnade jag! Inte vanligt för mig, men det var skönt att sova lite, jag är fortfarande trött, tänkte gå och lägga mig framför tv:n igen nu hehe, jag vet, otroligt lat!, ha de gött alla bästa människor!:D
BARA 3 DAGAR KVAR TILL SOMMAR LOV!!:D jihii, taggad??
//Wisselpipan

Kommentarer
Postat av: Runa Rullgardina Neely

Inte bara en tårta. Utan TVÅ! :) :) :)

2010-06-08 @ 20:58:14
URL: http://runatuna.blogg.se/
Postat av: agneso astrido mojo

poff sa de

2010-06-09 @ 14:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0