RUn Forest RUn to the Forest!

Nu ska jag bara äta lite frukost och sen bär det av till gamlia till sommarens första träna-på-egenhand-träning, i mitt nya (home made) träningslinne ;] Trängarna har alltså slutat men man ska tydligen ändå träna mins 4 gånger i veckan! under hela sommaren... ojojoj hur ska detta gå?? ... Men nej! nu ska vi inte tänka sånna tankar inte! nu ska vi va positiva! Det här kommer gå bra amanada! ... får vi hoppas.
Över här ser ni ett sjukt härligt gäng! Nämligen klass 7a/8a OCH min klass!:D Härligt kort det här! Fast... en sak jag inte förstår är... hur kan jimmy ha blivit SÅ lång??
//Wisslarn

Kommentarer
Postat av: agnes

En sak som jag förstår eftersom att jag stod precis framför honom är att några people lyfte upp han :)

2010-06-16 @ 13:17:16
Postat av: Runa

Han sitter på ens axlar :)



HEJ AMANDA!

2010-06-16 @ 17:09:32
URL: http://runatuna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0