brain blackout!

Sportlovet närmar sig med sakta steg och biologiprovet har plötsligt börjat springa fram! Nu har jag ialafall tränat klart och ska inte träna mer så att jag får totaly blackout på provet! men ingen stress nu amanda, ta det lugnt... (inblick i mitt huvud) enpistillärenhongrejsiblommandomharoxksåenannansaksomärförhanen...denhetereh?fanfanglömtvadenheter!... and so on...
Idag har det varit en bra dag:) Vi hade en lång lunch och då softade jaag agnes runa cajsa och agda i det bästa solrum i hela världen!:D
Imorn blir det sportlov och då blir det skööööööönt:D
Kram kram //wisselpipan

Kommentarer
Postat av: A.G.N.E.S.

Danke skööönt !

2010-03-04 @ 20:30:00
URL: http://rutiigt.devote.se
Postat av: Anonym

SÅ^SKÖNT!

2010-03-04 @ 21:07:06
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

Åh tackar så myceet :D jag älskar också rosa :D <3

2010-03-05 @ 21:30:25
URL: http://myzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0