im on the third!

TJollahopp! försöker leta bilder från tärnaby från förra året... hittar inga alls tyvärr kom just på att jag inte ens hade fått min kamera då... synd! jag längtar jätte mkt dit!
Det kommer bli så härligt där att åka en heel dag och sen kommer man in och är alldeles varm om kinderna för att man har bränt sig lite i solen, gå och sätter sig i soffan där man pustar ut ett tag:) Sen dra sig ner till afterskiin där man träffar familjen pierre och spelar sen pingis med deras otroligt trevliga barn! Går sedan hem till stugan och tar på sig pyjamasen och... Zzz...
Vaknar sedan upp nästa morgon och ser solen försöka komma in genom gardinerna och man fylls av energi och vill bara ut i backen fort som möjligt! På med snowboard pjäxorna och ta med snowboarden och gliiiiida neeeeer för backen...
Astrid va länge du har varit sjuk! nu får du ta och börja friska på dig!
//Amanda

Kommentarer
Postat av: AGNES

Ja! Astrid bli friiiiskt nu! Och HEJ TÄRNABY! Och HEJ magen som kurrar efter mat!

2010-03-18 @ 17:45:10
URL: http://rutiigt.devote.se
Postat av: a s t r i d

Tack :), jag hoppas detsamma :/... Jag är nästan frisk nu :)

2010-03-18 @ 19:30:05
Postat av: Linn

Vet du vilken dag he är du kom upp? :)

2010-03-20 @ 17:22:38
Postat av: wisselpipan:D:D

jag kommer lördan näe påsklovet ska börja:)

2010-03-21 @ 08:59:33
URL: http://wisselpipan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0